Nasi Lemak sulam dg Nescafe Tarik

Alhamdulillah kenyang, pekena nasi lemak dg nescafe tarik kat kedai Lan kat bawah HP.. nikmat rasanya..hari ni memang bosan sikit selama 4 hari aku bercuti kat rumah, malas rasa nak buat kerja, dah lah member aku Ali Jah MC pulak hari ni, aku dg Irwan ja jaga server Ericsson hari ni..gila banyak site nak kena cover, nasib baikla banyak site yg bercuti so ok sikit kot insyaallah..

Heemm..pagi tadi aku terlewat sampai kat office, Eryn yg hantaq aku tadi, pastu dia terus p rumah mak dia kat Damansara Utama..bahaya kalau dia duduk kat rumah sorang² takut nanti jadi apa² susah dia... aku sampai² kat tempat team aku, semua takdak, ingat depa tak sampai lagi...makin malas aku nak berkerja hari ni..lama sikit nampak muka Irwan dg Fairuz, depa p berakfast rupanya..

Satlagi lunch Eryn mai ambik aku balik, kereta ada kat dia..sampai dah bosan dah asik dok makan kat kedai ja..pikiq sat, nak makan kat mana satlagi?...ALI MAJU? KFC?..ermmm...

About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Comments :

Post a Comment