Aku dan Muzik Part 2 (Kimia kau dan aku)

Assalamualaikum semua...kerana ramai permintaan dari kawan2 yang nak tengok video2 depa duk jamming zaman muda2 dulu, kat sini aku uploadkan beberapa video dan gambar yang ada dalam simpanan aku..semoga hampa terhibur...enjoy


Venue: City Plaza Alor Setar Kedah
Year: 1998
Song: Breed by Nirvana
Vocal & Guitar: Zahud
Bass: Guci
Drum: Pak Wan

Masa ni aku cuti semester ITM, ada pertandingan music kat Alor Setar. Aku dengan band aku saja join nak lepaskan geram.


Venue: Studio Garage Music Productions
Year: 2007
Song: The Chemistry ( Between Us ) by ButterFingers
Vocal: Apit
Guitar: Yus
Guitar: Zahud
Bass: Leman
Drum: Cain

Jamming session kat studio aku.


Venue: RTM Angkasapuri Jalan Pantai KL
Year: January 2006
Song: I Will Survive by Cake
Vocal: Yus
Guitar: Zahud
Guitar: Ewan
Bass: Jiggo
Drum: Cain

Kami masuk pertandingan Rentak Juara RTM 2006.



Venue:Studio Garage Music Productions
Year: 2008
Song: Hallowed Be Thy Name by Cradle of Filth
Song: Gerbang Kayangan by Sil Khannaz
Vocal: Apit
Guitar: Leman
Guitar: Bai
Bass: Along
Drum: Cain

Jamming session kat studio aku.




Venue:Studio Garage Music Productions
Year: 2008
Song: Santapan Terakhir Raja Bersiong by Sil Khannaz
Vocal: Apit
Guitar: Leman
Guitar: Bai
Bass: Along
Drum: Cain

Jamming session kat studio aku.





About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

2 Comments :