Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh dan salam sejahtera...
alhamdulillah.. sedar² dah 32 tahun aku sekarang..
nak kata tua..belom lagi kot..kira muda lagi la rasanya..sat saja masa berlalu..mcm tak percaya perjalanan hidup ni..ada yg seronok dan ada yg kurang seronok..tapi kita kena tempuhi jugak...dengan satu niat AKU BERUSAHA, TUHAN YANG AKAN TENTUKAN...

Nama aku Zahud dan asai Aloq Staq, nama masa aku kat sekolah teknik Tgganu dg ITM Dungun dulu.

Tujuan aku create blog ni pasai aku nak sharekan perkara-perkara berkenaan agama, perniagaan, tip-tip dan isu semasa. Dalam blog ni jugak aku akan kongsikan cerita² hidup aku,family aku,member² dan orang² yg pernah aku kenali dari aku kecik sampai la ke sekarang..

Ehemm..Lama aku tak mengarang kisah² hidup aku..dulu masa aku kat itm dulu rajin la jugak..tapi sejak aku kemalangan pada 2006 lepas aku terus stop..sekarang ni baru aku nak memBZ kan diri balik..

Zaman sekarang semua dah maju..time aku dulu, masa aku kat Itm 96-99, cuma 2-3 orang ja member² aku yg pakai handset, yg aku ingat Yong,Shah Tegak dg Kicap.. tu pun anak² org berada ja, tapi lani..budak sekolah rendah pun dah ada handset..handset yang sempoi² pulak tu...cepat sungguh masa berlalu...

Macamtu jugaklah dg penulisan aku, zaman aku dok berkarya dulu, mana lah ada blog² mcm ni..aku duk meluahkan perasaan kat dinding² hostel dan meja-meja class ja..teringat masa kat Itm Dungun dulu..penuh karya² aku kat dinding², katil,meja study dan tilam² ..gila best...kat class,time lecturer yg membosankan, tangan ni mesti duk berkarya kat dinding², pasaitu tu lah dulu aku selalu ambik port kat tepi² ja dalam class...yang nakalnya.. sampai kat dalam toilet pompuan pun ada nama aku"Zahud waz Here" hehehe...gila nakai...kalau mak aku tau ni..mampoih aku...utk Erynz yang tersayang "KANDA ORANG JUJUR DINDA" hehe...CUMA NAKAI SIKIT JA DULU.

Tapi tu semua kenangan² yg takdapat aku lupakan dan akan terus terpahat dalam benak aku dg member² aku...takkan zaman MUDA nak skima ja kot..mana layankan..HANG SKIMA KA?? kalau hang skima susah sikit nak paham perangai² budak nakai ni.. 

Aku harap hangpa semua dapat sedikit ilmu daripada blog aku ini, InsyaAllah.

Sesungguhnya segala yang baik datangnya dari Allah dan segala kelemahan dan kekurangan datangnya dari diri aku sendiri.

Selamat membaca...JOMM...








About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Comments :

Post a Comment