Raya di Alor Setar

Raya ke-2 lebih kurang pukul 6.15ptg kami bertolak ke Aloq Setaq dari Terap Kulim Kedah, sampai kat Aloq Setaq lebih kurang pukul 9.00mlm.

Esoknya sessi bergambar raya tahun 2010,pertambahan 3 lagi angota keluarga En Hashim tahun ni, 1.Hannah Qaireena anak aku,2.Raina Arisha anak kakak aku dan yg ke-3 Mohd Hadif Dainesh anak abg aku..tapi family abg aku takdak dlm gambaq raya tahun ni pasai dia sampai lewat, dlm pukul 4.30ptg so takdak la gambaq depa...ni antara gambaq2 raya tahun 2010 yg aku uploadkan..






































- Posted using BlogPress from my iPhone

About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Comments :

Post a Comment