Erynz masuk hospital lagi..

Dah 2 kali bini aku dok masuk hospital, first sekali 8 Dec-9 Dec doc klinik kat PJ yg bini aku chek cakap air ketuban dia kurang,so 2 hari la bini aku tidoq kat hospital..check² alhamdulillah ok,keluaq la..

Semalam 22 Dec, Doc klinik yg sama suruh bini aku masuk wad balik pasai tekanan darah dia tinggi dan air ketuban dia kurang lagi, aku budget esoknya memang bersalin lah Baby aku ni..tup-tup.. lepas dia tidoq semalam kat wad dan buat beberapa pemeriksaan, Doc Hospital cakap dia boleh balik pulak, aku budget dia dah selamat dah, tiba² pagi tadi bini aku call cakap Doc suruh dia balik dan datang balik ke hospital pada 28 Dec, kalau dia tak sakit jugak dia akan dipaksakan bersalin hari itu..perghhh banyak betoi dugaan aku ni...kesian kat bini aku...

Aduh mata aku dah slow² layu ni.. esok aku cuti lagi...apa aku nak bikin ahh? aku cargas dulu lah, nanti sambung lagi...SELAMAT..

About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Comments :

Post a Comment