Aku dan Muzik



Masha'Allah.... Tup-tap tup-tap, dah 2013...Huyooo.. sat saja masa berlalu, teringat zaman aku muda-muda dulu, zaman underground 1994-2010, zaman Studio aku di Pantai Dalam Kuala Lumpur (2003-2010) Garage Music Production. Dulu cita-cita aku nak jadi ROCKSTAR tapi sebagai HOBI saja bukan sebagai Artis, masa aku sekolah, Universiti dan zaman aku muda dulu aku selalu duk p Jamming merata studio  kat Kuala Terengganu, Alor Setar dan KL, last-last sekali aku sendiri buka jamming studio aku dengan abang aku Apit.

Aku tahu pasai muzik dan dia tahu pasal biz dan Renovation2 so kami combine idea buka Jamming Studio. Studio aku ada 1 bilik Jamming dan 2 bilik Karaoke, idea Karaoke Apit yang bagi, dia buat sendiri 2 bilik karaoke, dan tugas aku connectkan network untuk perkerja kami boleh control lagu dari counter.

Garage Music Production, selain jamming kami juga ada menyediakan Recording Track by Track dan Live Recording. Kami beroperasi selama 7 tahun saja dan akhir sekali aku terpaksa tutup kerana aku berpindah dari Pantai Dalam ke Puchong. Office aku HP, pindah dari Damansara ke Cyberjaya, nak taknak aku kena tutup juga. Sempat jugak aku menjadi Owner Studio Jamming selama beberapa tahun..hehe macam tak percaya ja...
Ini antara lagu cover yang sempat aku record di studio aku dulu...(Live Record)

Creep (cover version aku) by:

Guitar &Vocal: Zahud
Bassist : Apit
Drummer: Cain
lyric belasah :)

ex-Garage artis: Cain, Leman, Bai, Along, NikMay, Jiggo, Yus, Mizi, Iwan, Fumi dan Sharil

 ex-Rockstar
Zahud@Ejai@Hayree.
















About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

1 Comments :