Raya Haji 15 Oktober 2013

Aku balik Kg Terap, Kulim bersama keluarga Eryn, bahu aku masih belum sembuh akibat patah jatuh motor Shawal haritu, Eryn yang bawak kereta pergi dan balik Kedah. Tujuan kami balik nak tanam batu nisan Arwah Ayah (Hashim Bin Abdullah- Al-Fatihah). Balik pun tiga hari saja, tak sempat nak balik kampung aku kat Aloq Staq.

Rindu jugak kat mak dan abah aku. Aku berpesanan kepada diri aku dan semua, Sementara orang tua kita masih ada, berbaktilah kepada mereka, jangan melawan mereka, jangan tinggi kan suara kepada mereka dan jangan buang masa lagi.

Jom kita berbakti kepada kedua orang tua kita, Insyaallah apa yang kita mampu, kita berikanlah kepada mereka, walaupun dengan berdoa kesejahteraan mereka…Insyaallah dengan izin Allah di murahkan rezeki aku, aku nak bawak kedua orang tua aku dan ibu mertua aku p Umrah secepat mungkin, kalau bulih p Haji lagi bagus. Insyaallah…Amin..

About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

1 Comments :