Lama tak bersua

Salam, lama aku tak update blog aku ni, sejak tahun lepas..hehe mcm lama ja kan, nak buat mcm mana tak kesempatan, nak pendekkan cerita alhamdulillah Eryn selamat melahirkan baby pompuan yang di beri nama Hannah Qaireena Binti Mohd Hayree Rizal, perghhh aku dah ada anak dah sekarang, mcm tak percaya ja...errmm..tapi biasalah..masa sentiasa berdetik...walaupun kita tak sedar diri..hehe...kita semakin tua...adakah anda merasakannya??

Sejak bertiga ni, banyak jugak benda yg aku belajar, contohnya membiasakan diri dengaq anak aku menagis tengah² malam, beli Drypers kat Tesco, cari minyak yu yee cap limau, makan sorang², pi market Taman Tun beli ikan untuk bini aku dan macam² lagi, tapi aku seronok pasai aku ada Eryn dg Hannah tak sabaq nak keluaq jalan² kami bertiga nak rasa mcm mana pengalaman pertama...heheh..hari ni Hannah dah cukup sebulan tak lama lagi boleh la jalan² dg Hannah, Eryn nak pi Genting, aku rasa mcm nak p pulau....eermmm..tengok dulu mcm mana...



About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Comments :

Post a Comment