Raya 2022


 


Assalamualaikum, Selamat Hari Raya Aidil Fitri semua. Alhamdulillah kita semua berjaya tempuhi Ramadan sekali lagi tahun ini. Agak klang-kabut juga Raya tahun ni pasal tak tentu tarikh Raya yang tepat. Nasib baik aku dah balik kampung bini aku kat Kulim Kedah awal tahun ni Khamis 28 April 2022, awal 3 hari, Raya pada 2 May 2022.

Macam biasa Raya pertama, kedua kat Kulim, cuma Raya ketiga baru aku balik Aloq Staq jumpa orang tua aku. Esoknya Raya ke4 kami ke Terengganu. Abang dg kakak aku terus ke Terengganu dari rumah mertua masing2. Tahun ni kami beraya kat Terengganu, lain sikit. Orang tua aku nak beraya dengan Adik dia dan jiran-jiran rumah lama kami masa tinggal kat Kuala Terengganu awal 90an.

Alhamdulillah, sempat jugak aku jumpa beberapa kawan2 ITM Dungun aku yang lama dah tak jumpa kat Kuala Terengganu. Ada jugak yg tak sempat nak jumpa, takpa insyaAllah umur panjang kita jumpa nanti.

Kulim








Kuala Terengganu



















Kawan-kawan ITM Dungun













Sampai berjumpa lagi, tata..




About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Comments :

Post a Comment