Rock the World 9 Hebat

Jam pukul 4.30 petang, aduuhhh terlewat jugak aku hari ni, janji dg Cain pukul 4, hemmm..."sori bang, bini aku bersiap lama sangat" hehe...ayat aku kat Cain..hujan masih lebat...aku drive kereta keluaq dari pantai dalam menuju ke rumah parent Eryn kat Bandar Utama nak simpan bini aku kat sana sat, papa nak berSukan hari ni hehe.

Rock The World 9 buat kat car park Bukit Jalil..walaupun hujan renyai² orang semakin ramai..aku park kereta aku kat tepi jalan dekat Stesyen LRT Bukit Jalil, pastu aku terus masuk dg Cain. Wahhh..ramai betoi org kat sini, bersepah² manusia...aku sampai² dah nampak stage besaq tapi tak bunyi lagu pun..aku ronda kat belakang sikit, dengaq mcm ada music, kat belakang tu ada stage kecik sikit, ada band tengah nak perform, aku lepak dg Cain kat situ sat..

pergh...layan...hebat..wat can i said...terbaik..lama sangat tak layan concert apa yg aku boleh cakap

About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.