Selamat Hari Raya Aidil Adha 2018



Hari ini 22 Ogos 2018, adalah Hari Raya Korban, Mak dg Abah aku sambut kat rumah kakak aku kat Shah Alam, aku rasa lama dah aku tak beraya dengan depa raya haji ni, sejak aku masuk ITM dulu sampailah aku habis belajar terus duduk di KL mmg tak pernah beraya dengan depa, so tahun ni Alhamdulillah depa mai dari Alor Setar beraya disini.

So kami 3 beradik port tidur kat rumah kakak aku. Sambil panggil sepupu2 yg terdekat mai sambut beraya bersama. Kami buat makan kecil-kecilan, rumah kakak aku buat lontong dan Soto, sepupu aku bawak nasi bryni dan sorang lagi mee Kari. OK la Alhamdulillah kami raya kecil-kecilan. Yang bestnya mak dgn abah aku ada beraya sekali tahun ni. Jumaat ni depa nak balik dah, semoga mereka berdua sentiasa sihat dan panjang umur..Amin.

About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Comments :

Post a Comment