BACK TO SCHOOL

Assalamulaikum semua sahabat2...
lama rasanya aku tak berkarya dalam blog ini. First sekali aku nak mintak maaf kepada semua pasal tak berkesempatan untuk mengupdate kan blog ini. Insyaallah lepas ni tiap-tiap bulan aku akan update blog ini. Banyak benda yang aku nak story kan sebenarnya, tapi slow2 aku akan story kan dari semasa ke semasa.. 

ermm..Apa yang aku nak sharekan dalam post bulan ni adalah, pada bulan September 2014 aku sambung belajar kembali di salah sebuah Universiti di KL in. Memang menarik, sebenarnya aku memang lama minat dalam mendalami Biz Internet so, aku pun sambung belajar di OUM course Diploma Profesional Perniagaan Internet dan Strategi Media Sosial. Lecturernya Irfan Khairi, aku rasa kebanyakan pengguna Internet tergar di Malaysia kenal siapa dia kan? Lama jugak aku pikir dari aku dok belajar sendiri berkenaan Internet, melalui Google dan lain2, baik aku belajar terus dengan SIFU Internet Malaysia.

Resultnya Memang terbaik dan menarik, class dia sempoi ja, sebulan sekali, tapi everyday kita boleh tanya dan belajar dgn IK(Irfan Khairi) dan Trainer-trainer yang terlatih melalui Facebook Group, berkenaan apa2 yang kita tak paham. Banyak tip-tip yang sangat berguna untuk perniagaan Internet kita. Aku shorkan kepada semua kawan-kawan yang memang minat untuk berniaga melalui internet dengan serious atau yang memang nak ambik ilmu internet untuk belajar course ni..memang tak sia-sia, yang bestnya kita di ajar kaedah business based assignment, maknanya sepanjang pembelajaran, kita kena siapkan Biz kita sendiri dengan tunjuk ajar dari IK dan Trainers, kebanyakan student2 pada bulan 3 dan 4 dah boleh dapat income dari Biz masing2..MasyaAllah memang pembelajaran yang mcm ni, selama ni yg aku cari..Alhamdulillah jumpa juga akhirnya. 

Inyaallah banyak lagi yang aku nak story kat sini tapi kesuntukan masa, aku nak siapkan assignment bulan lepas, kena hantar minggu ni jugak, minggu depan ada class, topic baru pulak: FACEBOOK DAN MEDIA SOSIAL, pasti lagi menarik, tak sabar aku nak pi class, boleh dapat ilmu buat duit dalam Facebook pulak..Alhamdulillah. Apa-apa pun kalau kawan2 yg nak tahu sedikit sebanyak cara-cara nak buat duit dlm internet, Insyaallah aku boleh bagi idea melalui apa yg aku belajar, mudah-mudahan kita boleh buat duit melalui internet yang tiap2 hari kita guna ni.

So di sini aku iklankan Projeck Assignment aku yang pertama, so kalau kawan-kawan nak beli perfume kereta atau bilik yang lain dari pada lain, boleh contact aku..
sila lawat http://coolfreshener.com.
Maaf website pewangi sudah di tutup, website tu hanya untuk assingment sahaja yang terbaru biz internet aku adalah biz baju sila lawat website aku http://tshirtsgarage.com.

Tanpa membuang masa lagi, aku beransur dulu, kita jumpa lagi sebulan dari sekarang....Insyaallah.

  Ini gambar aku dengan Irfan Khairi, dan kereta Irfan Khairi...hehe..ambik aura




 

About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Comments :

Post a Comment