World Cup 2014


Assalamualaikum, Alhamdulillah....dah 37 tahun aku di sini...
MasyaAllah sekejapnya masa berlalu, macam tak sedar...haha


World Cup datang lagi... hanya beberapa hari saja lagi, cerita pasai World Cup, ada la sedikit sejarah dalam hidup aku..

1998 FIFA World Cup Final

Aku kat ITM Dungun dok tengok final Wold Cup kat bilik TV L9, Brazil lawan dengan France, ramai kawan2 sokong Brazil, depa ingat Brazil boleh menang, semua cukup berdebar dalam bilik TV tu..akhir sekali keputusannya Brazil 0-3 France... hahah.. tak boleh lupa aku member2 yang sokong brazil bengang gila tengok kekalahan pasukan kesayangan mereka, termasuk aku sekali...hahaha


2006 FIFA World Cup Final

Tahun ni memang aku ingat, aku ada kat Aloq Setaq tengah dalam cuti sakit, masa aku jatuh kat office HP Damansara dulu, doktor bagi aku cuti 6 bulan peghhh, memang cuti betoi la...sambil tengok World Cup, Terapi dan exercise..tahun tu Final France dengan Italy, aku sokong France, case Zidane hantuk kepala kat pemain Italy Materazzi, perghhh memang tak buleh lupa aku, terbaik la Zidane.. Keputusan seri France 1-1 Italy, sampai Penalty... Italy menang...TAK BESTTTT!!!


2014 FIFA World Cup Final

Kita tengok sapa yang kena....aku tengah pikir nak beli jersey Argentina atau Brazil...hemmm



1998 FIFA World Cup Final


About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Comments :

Post a Comment