Eryn lahirkan Hanania Qasreena

Salam semua, lama rasa tak update blog,so sorry. Bz sangat dg Business dan family. Alhamdulillah syukur ke pd Allah pada 25.5.2012 jam 7.24pm lahir lah anak aku yg ke 2, its a GIRL, nama pun tak bagi lagi, insyaallah esok hari ke 7 baru nak registerkan nama kat Pejabat Pendaftaran Puchong. Lahir kat Hospital Putra Jaya, ada dalam seminggu jugak aku ulang alik dari rumah aku di Puchong ke hospital, 22 Mei-27 Mei, budget Doktor cakap mula2 24 Mei besalin, tapi tunda ke 25 Mei pasai garam dalam darah bini aku tu kurang, so takut jadi problem masa operation nanti.

Ini antara gambar yg sempat aku ambik sebelom dan selepas bersalin..jumpa lagi di lain waktu, aku doakan semua selamat, Amin.






About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Comments :

Post a Comment