Once upon a time in Pantai Dalam

Salam sahabat,
Teringat masa zaman aku bujang2 dulu, cita-cita nak jadi ROCK STAR, hehe..kalau aku teruskan cita2 aku tu, tak tau lah aku jadi apa sekarang, punya la minat muzik, zaman muda dulu selalu aku p jamming, aku ingat lagi masa aku tingkatan 4 Sekolah Men. Teknik Terengganu, Gong Badak, waktu sekolah aku ponteng p Jamming kat Studio di Plaza Kuala Terengganu dengan member2..antara member yang aku ingat dg aku masa tu adalah Mamat Exzos, Bross dan beberapa member lain, lepas mana dah member2 aku tu sekarang..semoga depa sihat dan bahagia dalam apa jua yg mereka buat sekarang...

Minat aku tak habis kat situ saja, bila aku masuk kerja, ada duit sikit aku buka studio jamming sendiri, mana boleh jadi, asik jamming kat kedai orang saja, so aku bukak Studio jamming dg abang aku, nama studio aku GARAGE MUSIC PRODUCTION di PANTAI DALAM, KL, 1 bilik  jamming dan 2 bilik untuk Karaoke, alhamdulillah sempat jugaklah aku menjadi bos jamming, lama jugak aku bukak dari tahun 2004 sampai penghujung Oktober 2010..dalam 6 tahun..Aku terpaksa stop buat jamming tu pasai aku tempat kerja aku berpindah ke Cyberjaya, so agak jauh aku nak berulang-alik dari Cyberjaya ke Pantai Dalam. Jadi aku terpaksa berkorban untuk stopkan biz Studio aku tu..sedihnyaaaaaaa..
Kat dalam blog aku ni, ada beberapa lagu2 yang aku sempat record kat studio aku masa kami jamming dulu, cuba hangpa layan, mesti tak boleh layan …
heheh  harap hangpa terhibur...

Jiggo – Bassist - ex-itm aku
Apit – Bassist – utk Creep – abang aku
Yus  – Vocal,Rhythm Guitar - member import dari Sarawak
Cain – Drummer terhebat pantai dalam
Aku - Lead Guitar,Vocal

04 Track 04.mp3

01 Track 01 2.mp3

About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Comments :

Post a Comment