Raina Areesa

Assalamualaikum..lama tak layan,asik bz kebelakangan ni,sekarang aku ada kat rumah kakak aku, Mayang Sutera, saja mai lama tak lawat baby Raina Areesa(4bulan) sepupu Hannah Qaireena..kesian Raina dia kena ketumbuhan kat hidung dia..doc cakap dia akan ok bila umur dia 3 tahun-5 tahun..berubat kampung pun dah cuba..insyaallah nanti ok la tu.

Aduh tiba-tiba teringat esok kena standby.. malas betoi aku..lepas maghrib tadi Ali Jah budak team aku call suruh standby esok,ok lah..nasib baik aku free esok, p lah layan sat..tolong budak team, bukan selalu nak standby, kalau selalu berat sikit la...ok lah..Eryn dah ajak balik..nanti sambung lagi..wassalam

About zahud

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Comments :

Post a Comment